جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 23 مرداد 1400/ شماره 341
کشور از دوشنبه تا شنبه تعطیل شد،ترکیب کاهش و بدون تغییر قیمت های جهانی،صعود نیما به 22 هزار و 500 تومان،تکرار دلار صرافی ملی،قیمت های بازار افزایشی شد،پایان هفته نفت با 70 دلار،شروع کاهشی بورس تهران

کشور از دوشنبه تا شنبه تعطیل شد
ستاد ملی کرونا امروز تصویب کرد: همه استان ها از دوشنبه 25 مرداد تا پایان ساعت کاری شنبه 30 مرداد تعطیل هستند. منع تردد بین استان ها از 12 ظهر فردا تا ساعت 24 روز جمعه 5 شهریور خواهد بود. همه بانک ها و بورس و ادارات از دوشنبه تا پایان ساعت شنبه 30 مرداد تعطیل خواهند بود. مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و دسته‌بری هم ممنوع است.

ترکیب کاهش و بدون تغییر قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 13 آگوست 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، قیمت گروه های مختلف کالایی ترکیبی از کاهش، افزایش و بدون تغییر است. گروه سنگین بادی و پلی استایرن مقاوم کاهشی هستند و سایر گروه ها عمدتا بدون تغییرند. تنها گروه افزایشی قیمت های جهانی، گروه پی وی سی است. 

صعود نیما به 22 هزار و 500 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 558 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 17 مرداد، به 200 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز عقب نشینی میانگین روزانه از 22 هزار و 600 به 22 هزار و 500 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس ترکیبی از بدون تغییر و افزایش محدود است و دلار نیمایی هم تا امروز، 200 تومان رشد قیمت داشته.

تکرار دلار صرافی ملی
دلار صرافی که هفته گذشته را با مجموع 803 تومان افزایش و در قیمت 26 هزار و 58 تومان به پایان رساند، امروز هم بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 26 هزار و 58 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد اما افزایشی بود و امروز به 26 هزار و 630 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و صرافی به 572 تومان باشد. 

قیمت های بازار افزایشی شد
با توجه به رشد دلار، امروز قیمت های بازار نیز عمدتا روندی صعودی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین فیلم بیشترین افزایش را نسبت به قیمت های روز چهارشنبه داشتند و بین 300 تا 1000 تومان افزایش را رقم زدند. گروه پ پ ها نیز عمدتا روندی افزایشی را نسبت به آخرین قیمت های هفته گذشته، تجربه کردند. 

پایان هفته نفت با 70 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با 69 دلار شروع کرد، طی هفته بین 68 تا 71 دلار نوسان داشت و نهایتا معاملات آخر هفته را  با 70 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 70 دلار و 59 سنت.

شروع کاهشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 101 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته اما کاهشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با سه هزار و 797 واحد کاهش به 1 میلیون و 480 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟